A szerkesztőkröl

Szerző: Ventoos on 2009.05.02. 14:31

VentooS:

Sziasztok! Én egy (nem is kettő :D ) tizenkettő éves emberként élem életem egy Baranya megyében elhelyezkedő Pécs nevű városban. Nemem: igen. Vagyis fiú. Ezen a blogon kívül még kettő, azaz kettő blogom van. TVshows, VentooS, a linkek között megtaláljátok őket. De nem vagyok betyár, és nem hordok bő gatyát! Egy macskával rendelkezem, akinek igazán bonyolult egy napja: alvás, evés, alvás, kóborlás, evés, alvás. De hát milyen legyen egy macska?? Ezeken kívül, van egy azaz egy együttesem, a neve: Pink Punk - The Crazy Trio. Eddig egy demo felvételünk van, amit akár Te is meghallgathatsz ;) A zenekar oldalán, azaz ITT le is töltheted! Ja, eszembe jutott mit kéne mondanom: én vagyok a dobos :D Igaz, ez a blog GUITAR Hero, de sosebaj! Egyenlőre csak easy-n játszom, de gyakorlás teszi a mestert!!! Na ennyit kell tudni rólam. Sziasztok!

Ameghas:

Baranyában, azon belül Pécsen élek! Van két degum, illetve egy törpehörcsögöm! Iskolába járok, tanulok, azon kívül számítógépezek, konzolon játszok és próbálom élvezni az életet (amennyire ez lehetséges). Nos mivel ez gondolom nem sokakat érdekel, rátérnék a lényegre... 1,5-2 éve játszom ezzel a játékkal számítógépen és PlayStation 2-n. Első nekifutásra nagyon rosszul ment a játék, viszont idővel belejöttem, olyannyira hogy a mai napokban már a Hard és Expert szinteket játszom. Bár nem vagyok még profi, sokat szoktam gyakorolni egy-egy számot, kihívás, vagy csak sikerélmény céljából! Igyekszem mindig a legtöbbet kihozni magamból, bár ez néha egyáltalán nem, vagy csak nehezen sikerül. Tervezem, egy vagy több videó elkészítését a közeljövőben, de ez egyelőre még csak terv, mert a 100%-os Full Combo-hoz még sokat kell gyakorolnom!

szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://guitarheroes.blog.hu/api/trackback/id/tr671098804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása