Bye, Bye Easy

Szerző: Ventoos on 2009.05.03. 16:19

Sziasztok! Képzeljétek, tegnap késő este befejeztem a Guitar Hero III-at easy-n. Tudom, az easy elég könnyű, de most játszottam vele először. Szóval én nem vagyok olyan "veterán", mint Ameghas... A legvégén miután legyőztem azt az ördögöt, végignézhettem a stáblistát! De nem ezért vittem végig! A legvégén egy hangfalakból álló torony tetején sztárunk eljátszotta az egyik DragonForce számot. Még easy-n is lehetetlenség végigjátszani! :) Legalábbis nekem nagyon nem ment... De nem ez a lényeg! Lehet, hogy azt gondoljátok - vagy legalábbis az, aki még nem játszott a játékkal - , hogy tök rossz, hogy egy végigjátszhatatlan számért vittük végig. De ez nem igaz! Még amikor játszottunk, és mentünk össze-vissza a koncertek között akkor volt jó játszani! Nem a vége a jó! Hanem maga a játék! Aki még nem játszott vele annak ajánlom, hogy próbálja ki! Nem csak "zenészeknek". De most, hogy végigjátszottam a karrier módot, most nem dobom a sarokba a játékot, hanem mégegyzser végigviszem, de most hard-on. Pár perce kipróbáltam hard-on a Slow Ride című számot, amit bemelegítésként sokszor előadtam, de hardon amíg bele nem jövök nagyon, nagyon nehéz! Hozzászoktam a három hang lefogásához, de most bejött egy negyedik, amit nehéz megszokni. Majd biztos belejövök. Legalább is remélem :) Sziasztok!

Aki kíváncsi a DragonForce számra (experten), annak itt egy videó:

 (EDIT)

A régi, ro videót megtekinthetitek ITT.

 

Címkék: végigjátszás
2 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://guitarheroes.blog.hu/api/trackback/id/tr231100513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ameghas 2009.05.04. 13:56:21

Nem akarok beszólni, de hard-on és afelett 5 hang van!
Egyébként nem járnál rosszul a mediummal sem, mert az tényleg a kettő között van és ott még csak 4 hang van... Először azon játszd végig!
Amúgy a Through the Fire and Flames az easy-n nagyon könnyű, afelett már nem annyira.

Ameghas 2009.05.04. 13:57:55

Ja és mellékesen a videón látott szám még véletlenül sem az eredeti Guitar Hero-ban szereplő szám, ez csak egy letöltött vagy egy sajátkezűleg berakott szám, ami a játékban van az a Through the Fire and Flames, ez pedig Fury of the Storm!
süti beállítások módosítása